Spørgsmål og svar

Jeg har samlet et afsnit med spørgsmål og svar her, så du nemt kan finde svar på alt fra leje og køb til betaling og levering. Har du stadig brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte mig.

avatar lyshåret kvinde

Generelt

Den Store Dag tilbyder udlejning og salg af unikke dekorationer og produkter til bryllupper, fester og firmaevents mv.. Jeg hjælper dig med at skabe de perfekte rammer for din store dag med smukke og personlige løsninger.

Ja, jeg tilbyder også salg af en række produkter som f.eks. konfetti, DIY-artikler og andre produkter, der ikke kan genbruges, og dermed ikke er oplagt til udlejning.

 

Det er dog ikke muligt selv at vælge, om du vil købe eller leje de forskellige produkter.

Jeg tilbyder levering med fragtfirma direkte til din adresse eller pakkeshop. Afhentning er kun muligt efter aftale.

Ved reservation af lejeprodukter og køb af salgsprodukter i samme ordre, bliver salgsprodukterne sendt umiddelbart efter betalingen af reservationen. Fragten på salgsprodukterne vil i dette tilfælde være gratis.

Jeg levere til Danmark med fragtfirma.

Ved bestilling af personlig levering og hjælp til opsætning, leverer jeg kun til Sjælland og øerne samt Fyn.

Jeg accepterer MobilePay, kortbetaling via Stripe og bankoverførsel.

Ved reservation af udlejningsprodukter og evt. køb af salgsprodukter, betales først efter modtagelse af ordrebekræftelsen inkl. fragtpris tur-retur.

Erhvervskunder kan anvende fakturabetaling efter endt event ved udlejningsordrer evt. inkl. salgsprodukter.

Ja, virksomheder kan betale via faktura efter lejeperioden. Dette gælder både lejeprodukter og salgsprodukter, hvis der også skulle være nogle af dem i kurven.

Ved køb af salgsprodukter uden samtidigt at leje, betales med det samme, ligesom privatkunder.

Har du et stramt budget, eller bare ønsker om, at leje en hel masse til dit bryllup, event eller din fest, så lad os tage en snak om det, og se om der er en passende løsning.

Kontakt mig på SMS eller mail, for at høre om mulighederne for rabat.

Ved ordrer med kun salgsprodukter:

Ja, du kan ændre eller annullere din ordre, hvis du kontakter mig, inden den er blevet afsendt.

Ved ordrer med udlejningsprodukter:

Du kan ændre eller justere din ordre frem til 4 uger før festdatoen iht. lejebetingelserne. Der er andre regler som bør læses igennem. Dem finder du i mine lejebetingelser.

Kontakt mig straks, hvis du oplever mangler i leveringen, så kan vi sammen finde en løsning.

maria fra Den store dag avatar | handelsbetingelser | leveringsbetingelser | privatlivsbetingelser | betingelser
avatar afro amerikaner

Booking af lejeprodukter

Bestilling på websiden

  • Læg de ønskede ting i kurven (leje og evt. køb).
  • Gå til kassen og udfyld dine oplysninger, dato for din fest, ønsket leveringsmetode, samt evt. kommentarer om udlejningsperioden (hvis anderledes end standarden på 4 dage, tors-søn).
  • Reserver dine leje- og købsprodukter ved at gennemføre din ordre, og vent med betalingen.

Reservation

  • Modtag info på mail om betaling af din reservation af lejeprodukter, samt evt. købsprodukter og følg vejledningen.
  • Indenfor 1-2 hverdage modtager du en ordrebekræftelse inkl. fragtprisen tur-retur, hvis det er muligt at leje det ønskede. Hvis ikke, modtager du info om dette i stedet.
  • Herefter betales ordren. (Der kan betales med MobilePay og bankoverførsel).
  • Der tages intet depositum!
  • Du får gratis fragt på din købsordre når du samtidig lejer noget til din fest!
  • Købsordren bliver afsendt kort efter at betalingen er godkendt, så du har den i god tid før din fest.

Før din store dag

  • Du modtager en mail, når dine lejeprodukter afsendes (ved standard perioden, normalt i starten af ugen, så du modtager pakken senest torsdag).
  • Hent/modtag pakken.
  • Tjek at produkterne er som de skal være ved modtagelse, og husk at tage billeder af evt. ting der ikke er i orden. Skriv en mail til mig med disse ting, inden de tages i brug.

Din store dag er kommet

  • Hold din fantastiske fest.

Efter din store dag

  • Skriv til mig om evt. skader (husk billeder) efter festen.
  • Pak tingene som de var ved modtagelse (følg instruktioner i pakken).
  • Sæt returlabelen der følger med dine lejede produkter på pakken, hvor den gamle sad.
  • Aflever pakken søndag (med mindre andet er aftalt) på samme måde som du modtog den (pakkeshop/fragtmand).

Det er rigtig vigtigt, at du booker dine ønskede produkter i god tid. Minimum en måned før din fest eller event. Meget gerne tidligere.

Når du booker mindst én måned før, sikrer du dig, at de ønskede produkter er tilgængelige, og at alt er klart til din store dag.

Ved firmaevents eller større arrangementer anbefaler jeg at booke endnu tidligere, da de ofte kræver mere planlægning.

Hvis du har særlige ønsker, som jeg ikke har på lager, kan jeg i nogle tilfælde nå at bestille dem hjem til udlejning – men det kræver, at du kontakter mig helst minimum én til halvanden måned før eventet. Jo tidligere du booker, jo bedre! 😊

Ja, du kan booke mine udlejningsprodukter et år før dit bryllup eller event.

Jeg har ikke umiddelbart nogle grænser for, hvornår du tidligst kan booke. Kontakt mig, hvis du er i tvivl eller har nogle spørgsmål.

Du skal dog være opmærksom på følgende:

Du betaler for dine lejede- og købte produkter umiddelbart efter reservationen (dette gælder ikke for erhvervskunder).

 

Hvis du køber ting sammen med din bookning, skal du også være opmærksom på, at de bliver sendt umiddelbart efter bookningen.

Lejeperioden er normalt 4 dage, fra torsdag til søndag. Hvis dit event falder på en anden dag, justerer jeg perioderne, så det passer til dit behov.

Hvis der ønskes en længere lejeperiode kan du skrive det i kommentarfeltet på kasse-siden, eller du kan kontakte mig.

Hvis du modtager et produkt, der er beskadiget eller ikke svarer til forventningerne, skal du kontakte mig straks, inden produktet tages i brug. Sammen finder vi en løsning.

Nej, jeg tager ikke depositum for udlejning af mine produkter.

Du betaler for de lejede og evt. købte produkter efter reservationen af dem – så snart jeg har tjekket, at de er hjemme i den ønskede periode, og sendt dig en opdateret ordrebekræftelse inkl. fragt tur-retur (eller evt. andre fragtmetoder).

Alle produkter bliver nøje tjekket og rengjort, inden de sendes ud. Jeg gør mit bedste for at sikre, at alt leveres i perfekt stand.

Det er også vigtigt at du som lejer passer godt på tingene. Så kan vi sammen sikre, at den næste kunder får nogle lækre produkter til deres fest eller event.

Ja, jeg tilbyder hjælp til opsætning af dekorationer mod en ekstra betaling. Denne service er dog kun tilgængelig på Sjælland, øerne og Fyn.

Hvis produkterne ikke returneres til den aftalte tid, vil du blive opkrævet for en ny lejeperiode iht. lejebetingelserne. 
Dette sker bl.a. fordi det kan påvirke muligheden for at udleje produkterne til den næste kunde.

Kontakt mig, hvis du oplever forsinkelser, eller andre problemer, så finder vi ud af det sammen.

maria fra Den store dag avatar | handelsbetingelser | leveringsbetingelser | privatlivsbetingelser | betingelser

Jeg håber, du har fundet svar på det, du søgte! Hvis du stadig er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte mig på kontakt@den-store-dag.dk eller sende en SMS til 93 99 39 79 – jeg svarer så hurtigt som muligt.

 

Jeg glæder mig til at hjælpe dig med at gøre din store dag helt perfekt! 😊

Scroll to Top

Mangler du noget?

Udfyldt felterne herunder, og tryk på knappen “Indsend”, så vender jeg tilbage til dig hurtigst muligt.
Oplysningerne bliver ikke brugt til andet, end at jeg kan kontakte dig.

Mangler du noget?